Madarak és Fák Napja Ipolytarnócon 2012. május 12-13-án

Az MME Nógrád Megyei Helyi Csoportja a Madarak és Fák Napjához kapcsolódva távcsöves madármegfigyeléssel, Madárbarát kert tanácsadással, kiadványokkal várja az érdeklődőket 2012. május 12-én és 13-án (szombat-vasárnap) az Ipolytarnóci Ősmaradványok Természetvédelmi Terület látogatóközpontjánál.

Nógrád Megyei Helyi Csoport logó

A programmal egy időben kiállítás nyílik Nehézy László madárfotóiból, a tárlat 2012. június 10-ig látogatható a fogadóépületben.

Fotókiállítás plakát
A fotókiállítás plakátja

1% az MME támogatására - www.mme.hu
MME 1% rendelkezési nyilatkozat.

Személyi jövedelemadó 1% felajánlásával nélkülözhetetlen
segítséget nyújthat madárvédelmi munkánkhoz!

A rendelkezéshez szükséges adószámot és
tájékoztatást is tartalmazó nyilatkozatot

letöltheti
itt >>

Köszönjük!

Az Oculudentavis valószínűleg apró rovarokkal táplálkozott (illusztráció: Han Zhixin)

Egy kínai, amerikai és kanadai kutatókból álló kutatócsoport azt állítja, hogy megtalálta a világ eddigi legkisebb méretű dinoszauruszát. A csapat egyik tagja az őslényt a legfurcsább leletként írta le, amivel valaha találkozott.

Csatlakozz te is a Föld Órájához! Ahogy minden évben, úgy idén is lesz Föld Órája! A világ legnagyobb önkéntes akciója keretében most arra kérünk mindenkit, hogy március 28-ától egy – vagy akár több – vállalással álljon ki a természet és a fenntarthatóság mellett.

Kedves szülők, tisztelt pedagógusok, a mostani nehéz helyzetben szeretnénk a figyelmükbe ajánlani az elmúlt évek fejlesztéseit, amit a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület hozott létre. A fejlesztések segíthetik a pedagógusok tanórákra való felkészülését vagy az órák, szakkörök élményszerűbbé tételével a tanulók motiválását.