Megjelent Magyarország orchideáinak atlasza - az MME tagjai 40% kedvezménnyel vásárolhatják meg!

A Kossuth Kiadó gondozásában indult Kossuth Természettár sorozat harmadik részeként - a hazai emlősöket és a madárvonulást bemutatók kötetek után - megjelent a Magyarország orchideáinak atlasza is. A könyvet a Kiadó és az MME évek óta tartó együttműködésének köszönhetően az egyesület tagjai közel féláron vásárolhatják meg.

Magyarország orchideáinak atlasza borító 8kossuth Kiadó).

A sorozat legújabb kötete a hazai orchideákat mutatja be, szakszerű leírásokkal, elterjedési térképekkel és sok száz parádés színes fényképpel. Kevesen tudják, hogy a különleges életmódjukról és színpompás virágaikról méltán híres orchideák számos faja Magyarországon is honos. E ritka, védett növények száma egyre csökken, a természeti tájak pusztulása miatt sok régi élőhelyükön napjainkra hírmondó sem maradt. Az 504 oldalas kötet a magyar botanikusok széles körének bevonásával készült, számos biológiai érdekességet tár az olvasók elé, beleértve a legújabb kutatások eredményeit is. A térképek segítségével tudományos pontossággal nyomon követhető, hogy mely fajok hol éltek korábban, hol élnek napjainkban, melyek a fajok fennmaradását károsan befolyásoló tényezők, és a könyv nem titkolt célja, hogy a nagyközönség figyelmét e gyönyörű növényekre irányítva elősegítse őshonos növényvilágunk hatékony védelmét.

Magyarország orchideáinak atlasza borító 8kossuth Kiadó).
Az 504 oldalas kötet magyar botanikusok bevonásával készült

A kötet bolti ára 9.900 Ft. Az MME tagjai – érvényes tagsági kártyával - az MME Boltban 40%-os kedvezménnyel vásárolhatják meg. Egy tagsági kártyával egy könyv vásárolható.