Touch me not, az etikus magyar ruházat

2016 karácsonya előtt keresete meg az MME-t a Touch me not ruházati márka azzal a céllal, hogy csatlakozzon "Gondoskodó termékek" programunkhoz. 

 

Touch Me Not egy olyan magyar ruházati márka, ami minősített, organikus alapanyagokból készült, etikus úton előállított ruházatot kínál környezettudatos célközönségének. 

A márka nem csak a Gondosokó termék programunkhoz csatlakozik, hanem jelvénykampányunkat is népszerűsíti, ugyanis az egyes ruhadarabok vásárlása során, a vevő egy általa választott jelvényt kap ajándékba, a jelvény adományértékét (500 ft) pedig a Touch me not adományozza egyesületünknek. 

A ruházati termékekkel elősorban a Prezent-ben lehet megvásárolni, de a karácsonyi időszakban a Wamp-on is. 

A termékeket a Touch me not webshopjában is meg lehet rendelni, ám az ajándék kitűzőt csak a bolti vásárláskor vagy az online rendelések bolti átvételekor kap a vásárló. 

 

Kapcsolódó hírek

Idén az MME szervezésében, a felsőtárkányi Nyugati Kapu Oktató- és Látogatóközpontban zajlott a Madarak és Fák Napja országos verseny.

A Magyar Madártani Egyesület a BirdLife International tagjaként részt vesz az európai természetvédelmi szervezetek EP választásokkal kapcsolatos kampányában. Az MME részéről szokatlan bármilyen, a hazai vagy nemzetközi politikához kapcsolódó megnyilvánulás, fontosnak tartjuk ezért, hogy röviden leírjuk, miért tekintjük kiemelt témának a 2019-es európai választások ügyét.

A 240 madárfaj fészkelőhelyét feltérképező, a Pro Vértes Nonprofit Zrt. és Közalapítvány kiadásában megjelent könyv világviszonylatban is egyedülálló: a kötetek a fészek- és tojástípusokat rendszerező leírások mellett fotókkal dokumentálva, fajonként lajstromozzák a fészekaljak nagyságát, vagyis a lerakott tojások számát, a kotlás, valamint a fiókanevelés időszakát és...